Επικοινωνία & συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Α: Το FAQ (Frequently Asked Questions) είναι ένας τρόπος για να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που μπορεί να έχει ενας χρήστης όπως επίσης να βοηθήσει και τους νέους χρήστες του Marketplace.

A: Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την κατηγορία η το brand όταν δημοσιεύετε ή ψάχνετε μια αγγελία τότε επιλέξτε “Αλλο” και επικοινωνήστε μαζι μας για το brand που θέλετε και εμείς θα το προσθέσουμε.

Σημείωση: Το HighSociety επιλέγει μόνο brand τα οποία έχουν High End είδη.

Α: Για να βγάλετε κέρδος από το HighSociety προτείνουμε, να αγοράσετε hyped είδη να τα κάνετε Resell στο Marketplace μας με μια τιμή ανώτερη απο αυτή της αγοράς τους (να ξέρετε όμως την Resell αξία του είδους) και τέλος σας προτείνουμε το πακέτο Business Resell Package το οποίο σας προσφέρει 100 αγγελίες και promotions, όμως μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε πακέτο που ταιριάζει τις ανάγκες σας.

Η πιθανότητα κάποιο ρούχο να είναι Fake υπάρχει αλλα είναι πολύ μικρή, διότι το Site μας ελέγχει αυτόματα τις αγγελίες για false images πριν ανέβουν όπως επίσης για να γίνει δημοσίευση αγγελίας υπάρχει ένα κόστος και αυτό αποθαρρύνει τους scammers.  Σας προτείνουμε να ελέγχετε μια αγγελία πριν προβείτε σε αγορά της. Για οποιαδήποτε υποψία σε μια αγγελία πάντα να την αναφέρετε.

Α: Το Boosting αγγελιών βοηθάει την αγγελία της επιλογής σας να έχει περισσότερες προβολές και να βρίσκεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

A: Έιμαστε πολύ χαρούμενοι που σας αρέσει το HighSociety Marketplace !  Μπορείτε να αφήσετε feedback στο πακέτο που έχει ο λογαριασμός σας στην σελίδα των πακέτων  επίσης αν θέλετε μοιραστείτε το Marketplace με τους φίλους σας !

Α: Αρχικά επιλέγετε τον τρόπο που θα επικοινωνήσετε με τον πωλητή, μπορείτε να στείλετε μήνυμα Direct πατώντας την αντίστοιχη επιλογή στην αγγελία ή μέσω τηλεφώνου, email (εάν έχει). Μετά δείτε τις επιλογές που δίνει ο πωλητής για την παραλαβή του προϊόντος, οι οποίες είναι (Συνάντηση απο κοντά, Αποστολή ταχυδρομικά), εάν δεν υπάρχουν οι επιλογές επικοινωνήστε με τον πωλητή για να κανονίσετε την συναλλαγή.

Σημείωση: Γενικά σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε το μήνυμα Direct γιατι είναι ο πιο άμεσος και ασφαλής τρόπος επικοινωνίας και από την μεριά του αγοραστή αλλά και του πωλητή.

A: Για να ακυρώσετε την συνδρομή σας επιλέξτε από το μενού του λογαριασμού σας την Διαχείριση συνδρομών μετά πατήστε προβολή στην συνδρομή σας και έπειτα Ακύρωση.

Σημείωση: Η συνδρομή θα ακυρωθεί αλλά οι αγγελίες σας δεν θα απενεργοποιηθούν μέχρι την επόμενη ημερομηνία που θα ήταν η πληρωμή.

Επίσης εάν θέλετε να την ενεργοποιήσετε ξανά τότε πατήστε Ενεργοποίηση.

Φόρμα επικοινωνίας

[contact-form-7 id=”4193″ title=”Φόρμα Επικοινωνίας”]