Επικοινωνία & συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Α: Το FAQ (Frequently Asked Questions) είναι ένας τρόπος για να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που μπορεί να έχει ενας χρήστης όπως επίσης να βοηθήσει και τους νέους χρήστες του Marketplace.

Α: Για να βγάλετε κέρδος από το HighSociety προτείνουμε, να αγοράσετε hyped είδη να τα κάνετε Resell στο Marketplace μας με μια τιμή ανώτερη απο αυτή της αγοράς τους (να ξέρετε όμως την Resell αξία του είδους) και τέλος σας προτείνουμε το πακέτο Business Resell Package το οποίο σας προσφέρει 50 αγγελίες και promotions, όμως μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε πακέτο που ταιριάζει τις ανάγκες σας.

Α: Οι μέθοδοι πληρωμής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι: Κάρτα (Χρεωστική ή Πιστωτική), Apple Pay, Google Pay, Microsoft Pay. 

Σημείωση: Θα προστεθούν και άλλοι μέθοδοι στο μέλλον.

Α: Το Boosting αγγελιών βοηθάει την αγγελία της επιλογής σας να έχει περισσότερες προβολές και να βρίσκεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Α: Το Promoting αγγελιών είναι ο τρόπος με τον οποίο οι αγγελίες σας παίρνουν περισσότερες προβολές, δηλαδή το κανονικό promoting αγγελιών δεν θα έχει τις ίδιες προβολές με το premium promoting που έχει το business reseller package γιατί έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα οι αγγελίες στα αποτελέσματα.

Α: Για να αυξήσετε τον όριο των αγγελιών θα πρέπει να αγοράσετε ένα άλλο πακέτο, ανάλογα τις ανάγκες σας ή να έχετε δύο πακέτα ταυτόχρονα.

Σημείωση: Εάν αγοράσετε άλλο πακέτο (ή το ίδιο) που σας καλύπτει τότε μην ξεχάσετε να ακυρώσετε το παλιό σας πακέτο πριν από την ημερομηνία χρέωσης, εάν όμως θέλετε δύο πακέτα συνδυαστικά τότε μην ακυρώσετε το παλιό σας πακέτο.

A: Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την κατηγορία η το brand όταν δημοσιεύετε ή ψάχνετε μια αγγελία τότε επιλέξτε “Αλλο” και επικοινωνήστε μαζι μας για το brand που θέλετε και εμείς θα το προσθέσουμε.

Σημείωση: Το HighSociety επιλέγει μόνο brand τα οποία έχουν High End είδη.

Το να προσθέσετε μια κάρτα είναι πολύ εύκολο! Το μόνο που  έχετε να κάνετε είναι να πάτε στην σελίδα Μέθοδοι Πληρωμής και να πατήσετε Προσθήκη μεθόδου πληρωμής και τελειώσατε!

Α: Για να αφεραισετε την κάρτα σας αρχικά πηγαίνετε στην σελίδα Μέθοδοι Πληρωμής και πατήστε Αφαίρεση.

Εάν δεν βλέπετε την επιλογή αφαίρεσης τότε αυτή η κάρτα είναι ρυθμισμένη ως προεπιλεγμένη για πληρωμή σε κάποια ή κάποιες συνδρομές, για να μπορέσετε να την αφαιρέσετε πηγαίνετε στην Διαχείριση Συνδρομών και τοποθετήστε άλλη κάρτα ή ακυρώστε τις συνδρομές που είναι δεμένες με την κάρτα αυτή.

Α: Εάν θέλετε τιμολόγιο για τις συνδρομές και τα πακέτα Boosting σας, τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε το ΑΦΜ/VAT αριθμό σας και να επιλέξετε την (Εκδοση τιμολογίου) πριν ολοκληρώσετε την συναλλαγή, θα σας έρθει τιμολόγιο αυτόματα μέσω email.

Σημείωση: προς το παρών εάν έχετε ήδη μια ενεργή συνδρομή ή αγορασμένο Boosting αγγελίας δεν μπορείτε να προσθέσετε τον αριθμό σας ΑΦΜ/VAT στην ενεργή συνδρομή. Θα πρέπει να ακυρώσετε την συνδρομή σας και να αγοράσετε μια καινούργια συμπληρώνοντας τότε τον αριθμό.

A: Έιμαστε πολύ χαρούμενοι που σας αρέσει το Marketplace !  Μπορείτε να αφήσετε feedback είτε στην σελίδα μας στο Instagram είτε στο Facebook ή στο πακέτο που έχει ο λογαριασμός σας στην σελίδα των πακέτων  επίσης αν θέλετε μοιραστείτε το Marketplace με τους φίλους σας !

Η πιθανότητα κάποια αγγελία να είναι Fake υπάρχει, γι’αυτό πρέπει να την ελέγχετε πριν προβείτε σε αγορά της. Για οποιαδήποτε υποψία σε μια αγγελία πάντα να την αναφέρετε.

Σημείωση: το highsociety.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για την αξιοπιστία ή την πληρότητα των αγγελιών. Όμως καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που εμφανίζονται στις αγγελίες να είναι όσο το δυνατόν ακριβείς και αληθής.

Α: Αρχικά επιλέγετε τον τρόπο που θα επικοινωνήσετε με τον πωλητή, μπορείτε να στείλετε μήνυμα Direct πατώντας την αντίστοιχη επιλογή στην αγγελία ή μέσω τηλεφώνου, email (εάν έχει). Μετά δείτε τις επιλογές που δίνει ο πωλητής για την παραλαβή του προϊόντος, οι οποίες είναι (Συνάντηση απο κοντά, Αποστολή ταχυδρομικά), εάν δεν υπάρχουν οι επιλογές επικοινωνήστε με τον πωλητή για να κανονίσετε την συναλλαγή.

Σημείωση: Γενικά σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε το μήνυμα Direct γιατι είναι ο πιο άμεσος και ασφαλής τρόπος επικοινωνίας και από την μεριά του αγοραστή αλλά και του πωλητή.

A: Για να ακυρώσετε την συνδρομή σας επιλέξτε από το μενού του λογαριασμού σας την Διαχείριση συνδρομών μετά πατήστε προβολή στην συνδρομή σας και έπειτα Ακύρωση.

Σημείωση: Η συνδρομή θα ακυρωθεί αλλά οι αγγελίες σας δεν θα απενεργοποιηθούν μέχρι την επόμενη ημερομηνία που θα ήταν η πληρωμή.

Επίσης εάν θέλετε να την ενεργοποιήσετε ξανά τότε πατήστε Ενεργοποίηση.

Φόρμα επικοινωνίας

Το Όνομα σας

Το Όνομα χρήστη σας

Ποιος είναι ο λόγος επικοινωνίας μαζί μας;

Το email σας

Το μήνυμα σας

Αποδέχομαι τους Όρους χρήσης